Rabu, 11 Januari 2012

PROGRAM PENGGUNA BESTARI GIFFARINE


Alhamdulillah , BluePrint  PROGRAM PENGGUNA BESTARI telah siap dinukilkan oleh En. Khairuddin . Dari semasa ke semasa pasti ia akan lebih dikemaskini dan dimantapkan lagi..

Setiap dari kita adalah Pengguna . Betulkan?

Sesiapa sahaja yang dilahirkan ke muka bumi ini adalah seorang pengguna. Tidak kira siapa dia itu seorang kanak-kanak , remaja , orang dewasa , orang tua , lelaki , perempuan , pegawai kerajaan , pekerja swasta , penganggur , usahawan , jutawan , ustaz , guru , menteri  atau perdana menteri sekali pun dia pasti PENGGUNA.


Setiap orang adalah pengguna dan di Malaysia seramai  27 juta pengguna .

Adakah anda ada menggunakan produk-produk seperti di bawah ini ?
.Sabun atau Produk Mandian
.Syampo dan Perapi
.Ubat Gigi
.Bedak
.Pewangi
.Deodoron
.Alat Make Up
.Pencuci Muka
.Produk Kecantikan
.Minuman dan Makanan Kesihatan
.Sabun Basuh Baju ....... Dll lagi

Tentu banyak produk KEGUNAAN HARIAN .... Berapa RM anda akan keluarkan untuk membeli produk-produk seperti ini ..

Jika anda perempuan , sudah tentu ada peruntukan untuk  produk-produk kecantikan dan penjagaan rambut , kulit , tangan , kaki dan sebagainya ...

Hari ini , PROJEKG2015  membina sebuah Komuniti Pengguna Bestari di bawah Program Pengguna Bestari.  Bagaimana melalui Program Pengguna Bestari ini , anda berpeluang menjana pendapatan RM10,746.00 sebulan dengan mewujudkan Komuniti Pengguna Bestari.

Pengguna Biasa - Beli & Guna Barang - Keluar Duit

Pengguna Bestari - Beli & Guna Barang - Keluar Duit - Masuk Duit - Produk PERCUMA ...

Satu BLUEPRINT telah disediakan kepada setiap mereka yang menjadi ahli PROJEKG2015 sebagai panduan gerak kerja dan bagaimana menjadi Pengguna Bestari.

Kepada mereka yang berminat sila daftar maklumat anda di sebelah , dan kepada ahli sila aturkan satu temujanji secara offline atau online untuk sesi penerangan secara terperinci BluePrint Program Pengguna Bestari - PROJEKG2015.

Tiada ulasan: