Rabu, 11 Januari 2012

PENDAFTARAN GIFFARINE


Adalah Projek Membina Komuniti Usahawan & Pengguna dibawah platform syarikat  Giffarine Malaysia yang beribu pejabat di Kota Bahru Kelantan.  Program Usahawan yang lengkap dengan lebih 200 jenis produk sedia untuk diguna dan dipasarkan , lengkap dengan sistem dan mentor kejayaan. Dengan pengalaman syarikat Induk selama lebih 16 Tahun , Giffarine adalah sebuah syarikat yang kukuh dan berpengalaman di dalam memasarkan produk-produk  kegunaan peribadi , kecantikan , kosmetik , kegunaan rumah , minuman dan makanan kesihatan  dan pelbagai lagi.

PROJEK-G  akan mensasarkan kepada pembinaan komuniti Usahawan kepada mereka yang memang berminat untuk memulakan perniagaan secara kecil-kecilan  dengan telah disediakan lebih dari 200 jenis produk "world class" pada harga yang amat berpatutan .  Selain itu PROJEK-G juga akan membina sebuah Komuniti Pengguna di kalangan pengguna aktif dan setiap kepada produk yang dikeluarkan oleh Syarikat Giffarine.

Dengan Yuran Keahlian hanya RM35.00 sahaja , semua orang berkemampuan menjadi ahli Komuniti PROJEK-G dan selepas itu akan diberikan katalog produk lantas mereka boleh memilih dan mencuba pelbagai jenis produk yang ada di Bussiness Centre Giffarine di seluruh Malaysia.



Giffarnie Malaysia baru memulakan operasi untuk tahun kedua dan kini Disember 2011 baru sahaja ada 17 Bussiness Centre di  seluruh  Malaysia dan sudah pasti PELUANG TERBAIK untuk anda menjadi PEMIMPIN  PROJEK-G.

Sila buat PENDAFTARAN di sebelah untuk menyertai KOMUNITI PROJEK-G .

2 LANGKAH UNTUK MENJADI AHLI PROJEK & KOMUNITI G

Langkah 1:  PENDAFTARAN

Sila isi borang di sebelah untuk Pendaftara

Langkah 2 : PEMBAYARAN

Sila buat pembayaran online sebanyak RM40.00 untuk Yuran Keahlian Seumur Hidup ke akaun dibawah.

Wan Muhammad Farid : Maybank : 151351012601

Setelah bank in sila SMS maklumat bank ke 012-7445031 dengan format

PROJEK-G_NAMA_TEMPAT KEDIAMAN_TARIKAH&MASA BANK IN

Setelah menerima maklumat , saya akan POSKAN KATALOG PRODUK dan Tindakan susulan akan dibuat selepas itu.....

Tiada ulasan: