Rabu, 11 Januari 2012

APA ITU PROJEKG2015


PROJEKG2015 adalah sebuah Program Jejak Komuniti Usahawan dan Pengguna di bawah platform syarikat Giffarine yang telah diperkanalkan oleh Encik Hairuddin bin Abdullah yang telah berpengalaman dalam pengendalian pelbagai MLM. Giffarine lengkap dengan produk ( lebih 300 jenis produk) , Sistem (GPS) , Ilmu dan Mentor kejayaan. PROJEKG  memberi tumpuan dalam memperkasa potensi Minda , Emosi dan Spiritual dalam usaha membantu orang lain mencapai impian mereka.

Manakala 2015 adalah Rahsia Kejayaan bagi mencapai puncak kejayaan bersama syarikat Giffarine. Dengan  syarikat yang telah berpengalaman selama 16 tahun , barisan produk lebih 300 produk di Malaysia ,  pelbagai insentif dan program-program latihan kepada usahawan , syarikat Giffarine bakal menjadi syarikat MLM yang mampu bersaing dengan syarikat-syarikat lain dalam tempoh 3 tahun akan datang. Sasaran 2015 untuk membina sebuah Komuniti Usahawan dan Pengguna di bawah PROJEKG adalah satu tempoh yang amat relevan bagi memastikan mereka yang baru pertama kali berjinak-jinak dalam perniagaan secara Network Marketing mempunyai masa dan ruang untuk melakukan proses pembelajaran dan pembangunan diri dan perniagaan.

Bagi memastikan PROJEKG2015 dilancarkan dengan sebaiknya , jesteru  kami sedang mendapatkan 20 orang barisan kepimpinan untuk menjadi nadi penggerak PROJEKG2015 seluruh Malaysia. Pelbagai aktiviti , program , roadshow , latihan dan program komuniti akan dirancang termasuk aktiviti PROMOSI secara besar-besaran dengan sasaran mencapai keahlian 5000 orang dibawah PROJEKG pada tahun 2012.

Inilah PELUANG dan POTENSI kepada mereka yang ingin mencipta kejayaan di dalam area perniagaan berasas MLM , kerana ianya masih amat baru di Malaysia dan ANDALAH sebagai PENEROKA pasaran seluruh Malaysia .

Sesiapa yang BERMINAT menjadi PEMIMPIN PROJEKG sila isikan maklumat anda di sebelah .

Tiada ulasan: